برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

پرسش‌های متداول

پرسش های متداول
 
به منظور سهولت پیدا کردن سوال احتمالی شما در این بخش، سوالات در بخش‌های مختلف دسته‌بندی شده‌اند.



حساب کاربری


- آیا امکان ویرایش حساب کاربری وجود دارد؟

بله. برای این منظور باید وارد حساب کاربری خود شوید. سپس بر روی گزینه پروفایل من کلیک کنید. در صفحه باز شده بخشی با نام اطلاعات کاربر وجود دارد که در این بخش امکان ویرایش اطلاعات به شما داده شده است.

- برای تغییر پسورد چطور باید اقدام کنم؟

با زدن گزینه " پسورد خود را فراموش کرده اید" باید دریافت کد تغییر رمز را بزنید تا کد مربوطه برای شما پیامک شود و بتوانید پسورد جدید خود را وارد کنید.

- چگونه می‌توانم اطلاعات سفارش های قبلی خود را ببینم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی وارد حساب کاربری خود شوید و روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید.


 ثبت و پیگیری سفارش



- چطور اطمینان کنم پس از انجام خرید از کوک مارکت کالا به دستم خواهد رسید؟

داشتن نماد اعتماد الکترونیکی نشانه رسمیت و اعتبار کار ما است. این نماد توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور به فروشگاه‌هایی تعلق می‌گیرد که نحوه عملکرد آنها مطابق با قوانین این سازمان است. با کلیک بر روی نماد می‌توانید از جعلی نبودن آن اطمینان حاصل کنید.

 - آیا برای خرید از کوک مارکت حتما باید عضو سایت شویم؟

بدون عضویت در سایت امکان اضافه کردن کالا به سبد خرید خود را دارید ولی برای تکمیل مراحل خرید، لازم است با حساب کاربری خود وارد شوید. چرا که ما برای ارسال کالا و پیگیری‌های آتی آن به مشخصات شما و پل‌های ارتباطی مطمئن با شما احتیاج داریم.علاوه بر آن با عضویت در سایت می‌توانید سوابق خرید را بصورت آرشیو داشته باشید و در عین حال لیستی از کالاهای مورد علاقه خود بسازید و درنهایت نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.
همچنین با عضویت در کوک مارکت می توانید از فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات نیز مطلع شوید.

- آیا می توان در تمام ساعات شبانه‌ روز سفارش ثبت کرد؟

بله. شما می توانید 7 روز هفته در هر 24 ساعت از شبانه‌ روز سفارش خود را در سایت به ثبت برسانید.

- آیا می‌توان آدرس دیگری برای تحویل سفارش وارد کرد؟

بله.  در مرحله ای که اطلاعات ارسال سفارش وجود دارد میتوانید در بخش انتخاب آدرس از گزینه "افزودن آدرس جدید" استفاده کنید و آدرس مدنظر خود را وارد نمایید و انتخاب کنید که کالا به این آدرس ارسال شود.

- چطور از وضعیت سفارش خود اطلاع حاصل کنم؟
 
کوک مارکت سعی دارد با ارسال پیامک های مرحله به مرحله شما را از وضعیت سفارشتان آگاه کند. شما همچنین می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و در بخش "سفارشات من" وضعیت سفارش خود را بررسی کنید.


- آیا امکان سفارش کالاهای ناموجود وجود دارد؟

خیر امکان ثبت سفارش فقط برای کالاهای موجود و دارای قیمت وجود دارد.


- آیا سفارش را می توان لغو کرد؟

این امکان تا قبل از کلیک کردن روی گزینه اتمام خرید وجود دارد. پس از تایید نهایی سفارش و در مرحله پرداخت، قادر به حذف کالا از سبد خرید نیستید و لازم است برای هر گونه تغییر در سفارش ثبت شده با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

- آیا پس از انجام ثبت سفارش نیاز هست با مجموعه کوک برای اطمینان تماس گرفته شود؟

خیر، پس از ثبت سفارش بقیه مراحل کار بصورت خودکار انجام خواهد شد و درصورت لزوم اطلاع رسانی از طریق پیامک، ایمیل یا تماس کارشناسان انجام خواهد شد.


- آیا ثبت سفارش بصورت تلفنی هم انجام می شود؟

خیر امکان ثبت سفارش تنها بصورت اینترنتی وجود دارد.


کالاهای عرضه شده در کوک مارکت



- آیا می توانم قبل از خرید مشاوره دریافت کنم؟

شما می توانید از اطلاعات و جزئیات هر کالای سایت که توسط کارشناسان محتوا مجموعه کوک تولید شده کمک بگیرید. در کنار آن نقدهای نوشته شده و نظرات بیطرفانه کاربران نیز به شما در انتخاب کالا کمک خواهند کرد.

- آیا کالاهای ناموجود ممکن است دوباره عرضه شوند؟

تمام تلاش تیم کوک مارکت بر اینست که کالاهای پرمخاطب و پر فروش را مجدد ارائه کنیم اما امکان اعلام زمان دقیق برای آن وجود ندارد.

- ممکن است کالای سفارش داده شده بعد از سفارش ناموجود شود؟

این اتفاق خیلی نادر است که به دلیل سفارشات زیاد و همزمان یک کالا موجودی آن به یکباره تمام شود. در طرح‌های تشویقی روزانه به این دلیل که زمان سفارش گذاری محدود است ممکن است این اتفاق بیفتد که خیلی سریع وضعیت کالا به ناموجود تغییر کند.

- آیا برای خرید کالا محدودیت تعداد وجود دارد؟

بطور کلی خیر. گاهی ممکن است محدودیت‌هایی روی تعداد سفارش یک کالای خاص اعمال شود.


نحوه‌ی پرداخت



- چگونه می توانیم پرداخت سفارش را انجام دهیم؟


تمامی کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی سایت و با تمام کارت‌های بانکی عضو شتاب به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند.

برای اطلاعات بیشتر صفحه روش‌‏های پرداخت را مطالعه نمایید.


- با کارت کدام بانک‌ها می‌توان از کوک مارکت خرید کرد؟


تمامی کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب برای خرید اینترنتی قابل استفاده هستند.


- آیا ممکن است در پرداخت اینترنتی ناموفق از حساب مشتری پول کم شود؟

در این شرایط در اکثر موارد حداکثر تا 72 ساعت پول به حساب مشتری برگشت می‌خورد. در غیر این صورت باید با بانک واسطه پرداخت اینترنتی تماس حاصل شود.

- آیا امکان خرید اقساطی وجود دارد؟

در حال حاضر خیر.

- آیا امکان پرداخت چک برای خرید از کوک مارکت وجود دارد؟

در حال حاضر خیر.

- چطور مطمئن شویم پرداخت اینترنتی در کوک مارکت به صورت امن انجام می‌شود؟

تمام نکات امنیتی از سمت سایت کوک مارکت در نظر گرفته شده است. با این حال لازم است نکاتی نیز از جانب شما مدنظر قرار گرفته شود: به آدرس صفحه پرداخت در مرورگر خود و در قسمت نوار آدرس دقت کنید که پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده شود. یعنی اول آدرس باید https نوشته شده باشد.

نکته لازم: قبل از وارد کردن اطلاعات حساب، از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست مرورگر خود اطلاع حاصل کنید.


ارسال سفارش‌ها


- هزینه ارسال سفارش به چه صورت محاسبه می شود؟

هزینه ارسال بسته به روش ارسال و همچنین آدرس مشتری متفاوت خواهد بود و در فرم سبد خرید به اطلاع مشتری می‌رسد.

- در چه صورت تحویل رایگان خواهیم داشت؟

تحویل رایگان برای سبدهای خرید بالای 200 هزار تومان اعمال می شود.

- بعد از ثبت سفارش، چقدر زمان می‌برد کالا به دست مشتری برسد؟

بسته به محل و نحوه تحویل کالا ممکن است زمان تحویل متفاوت باشد. در صفحه روش‌های ارسال کالا اطلاعات بیشتری می توانید پیدا کنید.

- آیا می‌توان پس از ثبت سفارش کالا را حضوری تحویل گرفت؟

تحویل حضوری در کوک مارکت مقدور نیست و مغایر با هدف کاهش سفرهای درون شهری است.

- چه زمانی سفارش به پست تحویا داده می شود؟

معمولا سفارشات بعد از پردازش به صورت روزانه به پست تحویل داده می‌شوند.

- ارسال سفارش از طریق پست را می توان رهگیری کرد؟

بله با وارد کردن شماره 10 یا 20 رقمی موجود روی رسید پستی در آدرس https://tracking.post.ir/ می توانید از وضعیت سفارش خود در مراحل پست آگاه شوید.


خدمات پس از فروش


- آیا همه کالاها در کوک مارکت شامل شرایط مرجوعی هستند؟

برای کسب اطلاعات کامل در این زمینه صفحه شرایط بازگشت کالا را بطور کامل مطالعه فرمایید.

- اگر کالای ارسال شده با کالایی که سفارش داده شده مغایرت داشت چه باید کرد؟

قبل از هر چیز اطلاعات صفحه شرایط بازگشت کالا را مطالعه نمایید.

- اگر کالای دریافت شده آسیب دیدگی داشت چه اقدامی انجام دهم؟

با خدمات پس از فروش سایت تماس بگیرید و اطلاعات کامل را در صفحه شرایط بازگشت کالا مطالعه نمایید.


پیشنهادات ویژه


- آیا می‌توان کالایی را که قبلا به صورت تخفیف‌دار عرضه شده دوباره با همان قیمت تخفیفی خرید؟

طرح‌های تخفیفی شرایط و زمان مربوط به خود را دارند و بعد از اتمام فروش ویژه قیمت‌ها به حالت اولیه خود برمی‌گردند.

- اگر بعد از ثبت سفارش کالایی آن محصول در طرح‌های تخفیف‌دار عرضه شد آیا تخفیف آن محاسبه می‌شود؟

فقط تا پیش از مرحله فاکتور شدن کالا امکان ویرایش سفارش و برخورداری از قیمت تخفیفی وجود دارد.


باشگاه مشتریان

- آیا شرایط ویژه برای مشتریان کوک مارکت وجود دارد؟


می توانید به صفحه باشگاه مشتریان بروید و اطلاعات کامل مزایای مشتریان کوک مارکت را مطلع شوید.


نحوه فعالیت کوک مارکت

کوک مارکت در هیچ کجای کشور شعبه فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه فرآیندهای خرید در سایت کوک مارکت بصورت اینترنتی است و سرویس‌ها و خدمات فروش توسط دفتر مرکزی مشهد پردازش می‌شود.

در پایان خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه تخلف به نام کوک مارکت از طریق آدرس ایمیل info@kookmarket.ir به ما اطلاع دهید.

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم